SUBSCRIBE AND GET 10% OFF

Coșul meu

Știați că măștile de somn pot avea beneficii majore asupra sănătății noastre?

Exista momentan pe piață multe gadget-uri de înaltă tehnologie care ne ajută să avem un somn relaxant. De la articole purtate la mână, la lumini stimulatoare, senzori pentru saltea sau zgomot alb liniștitor. Dar… este posibil ca tot ceea ce avem nevoie pentru a obține acele „Zzz” este o bucată mică de material care să-ți acopere ochii ?! Sigur, măștile de somn nu sunt ceva nou, însă această soluție simplă poate fi exact ceea ce aveți nevoie pentru a vă odihni. Ele vă pot ajuta să vă mențineți ciclurile naturale de somn și să vă recuperați mult râvnitul somn de frumusețe.

Cum funcționează măștile de somn ?

Măștile pentru ochi sau măștile de somn funcționează prin blocarea luminii artificiale. „Lumina, în special noaptea, poate perturba „ceasul” nostru biologic, care ajută la reglarea tiparelor noastre de somn-veghe”, spune dr. Wendy Troxel, om de știință comportamental la RAND Corporation. Expunerea la lumină artificială suprimă melatonina, hormonul care induce somnul, care poate duce la probleme de somn sau tulburări precum insomnia. Cel mai mare vinovat pentru tulburarea somnului: lumina albastră de la telefoane și dispozitive electronice.

„Slujba melatoninei este de a semnala creierului că este timpul să adormim, așa că expunerea la lumină, în special noaptea, trimite un semnal greșit creierului, care poate perturba profund capacitatea cuiva de a adormi rapid și de a rămâne adormit”, explică Troxel. Măștile pentru ochi ajută la blocarea acestei lumini artificiale, acționând ca un scut.

Ce să căutați într-o mască de somn ?

Când alegeți o mască de somn, aveți grijă la formă, dimensiune, material și greutate.

Formă Există o gamă de forme diferite pe piață atunci când vine vorba de măști de dormit, așa că este important să găsiți una care să se potrivească feței și să fie confortabilă.

Mărime Vreți să vă asigurați că masca se așază confortabil pe față, că este încă suficient de strânsă pentru a-și face treaba, fără însă a provoca dureri de cap.

Material Măștile de dormit sunt disponibile în diverse țesături, fiecare cu propriile beneficii. Bumbacul oferă o senzație moale și este destul de ieftin. Mătasea poate fi costisitoare, dar nu va absorbi produsele de îngrijire ale pielii, cum ar fi cremele pentru ochi și cremele hidratante pentru față. De asemenea, reduce frecarea în jurul zonei delicate a ochilor. Dacă preferați atingerea luxoasă a mătăsii, încercați măștile de somn SilkyWay din mătase 100% naturală.

Greutate Majoritatea companiilor care produc măști de somn vor enumera faptul că sunt ușoare ca și beneficiu. Cu toate acestea, dacă doriți ceva puțin mai greu, există pe piață măști pentru ochi ponderate care adaugă o presiune ușoară pentru ameliorarea stresului.

Blocarea luminii Unele măști sunt confecționate din țesătură deschisă la culoare sau nu acoperă suficient zona ochilor pentru a bloca complet lumina, este de preferat să evitați astfel de produse.

Beneficiile unui somn mai profund

Somnul este vital pentru bunăstarea noastră fizică și psihică. Majoritatea adulților au nevoie de aproximativ 7 până la 9 ore de somn pe noapte.

Mai mult somn REM Cercetările din 2010 au arătat că pentru pacienții din unitatea de terapie intensivă care sunt adesea distrași de lumină și zgomot, măștile de somn pot duce la mai mult timp REM, latență REM mai scurtă și niveluri crescute de melatonină. Acest lucru ajută la promovarea unor modele de somn sănătoase și a echilibrului hormonal.

Risc scăzut de îmbolnăvire „Somnul este vital pentru fiecare aspect al sănătății, funcționării și productivității noastre. Știm că problemele de somn sunt asociate cu un risc crescut de afecțiuni cronice de sănătate, cum ar fi bolile de inimă, și pot chiar să accelereze riscul de apariție a bolii Alzheimer”, explică Troxel. Alte riscuri pentru sănătate asociate cu somnul insuficient includ diabetul și problemele cardiovasculare.

Risc redus de obezitate S-a demonstrat că obținerea unui somn regulat de noapte ajută la menținerea greutății și la metabolism. Potrivit unui studiu din 2008, durata scurtă a somnului a crescut șansele de obezitate cu 89% la copii și 55% la adulți. De asemenea, s-a dovedit că durata scurtă de somn afectează nivelul hormonilor foamei, leptina și grelina, ceea ce înseamnă că cei care sunt lipsiți de somn au mai multe șanse să simtă foame.

Imunitate mai bună Somnul joacă un rol în stimularea funcției imunitare. Un studiu din 1996 a arătat că persoanele care nu dorm au avut imunitatea reprimată, în timp ce un studiu din 2009 a arătat că persoanele care dorm mai puțin de 7 ore pe noapte aveau mai multe șanse să răcească.

Creșterea sănătății creierului O doză sănătoasă de somn este asociată cu vigilența, atenția și capacitatea de a lua decizii. Somnul îmbunătățește memoria și concentrarea, precum și performanța cognitivă și motrică. Dormitul suficient poate crește abilitățile de rezolvare a problemelor.
Un studiu din 2000 a descoperit chiar că privarea de somn poate afecta creierul într-un mod similar cu consumul de alcool.

Sănătate mintală îmbunătățită Persoanele cu afecțiuni legate de somn raportează rate mai mari de depresie, iar 90% dintre persoanele care suferă de depresie au raportat că au probleme cu somnul.

O mască de somn poate face minuni !

Pierderea somnului poate avea efecte majore asupra sănătății voastre. Dacă descoperiți că blocarea luminii vă ajută să vă odihniți, o mască de somn poate fi exact ceea ce aveți nevoie pentru a vă bucura de beneficiile pentru sănătate prezentate mai sus.

xoxo, SilkyWay